- Scoala Gimnaziala Gagesti, ce funcționează în temeiul Legii 1/2011 cu completările și modificările ulterioare,vă invită să participați la procedura de achiziție cu titlu: ”Achizitie servicii de consultanta pentru proiectul PNRAS Gagesti”.
- Descrierea obiectului achiziției și a cantităților necesare – servicii de consultanta privind implementarea investițiilor specifice Schemei de Granturi din cadrul Programului Național pentru Reducerea Abandonului Școlar, finanțate prin Componenta C15 – Educație a Planului Național de Redresare și Reziliență în România pentru Școala Gimnazială Găești, proiect cod F-PNRAS – 1 – 20220 0342
- Modalitatea aplicată pentru atribuirea achiziției publice: achiziție directă.
- Sursa de finanțare a achiziției ce urmează să fie atribuită: fonduri proprii Scoala Gimnaziala Gagesti 2022.
- Ofertanții interesați de procedura de achiziție vor transmite oferta la adresa de e-mail scoalagagesti@yahoo.com.
- Limba de redactare a ofertei: română.
- Perioada de valabilitate a ofertelor: minim 30 zile față de data limită de depunere a ofertelor.
- Prețul va fi exprimat ferm, în lei, fiind evidențiată forma fără TVA.
- Nu se acceptă actualizarea prețului contractului și nu se acceptă oferte alternative.
- Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului: pretul cel mai scazut.
- Data limită pentru transmiterea acesteia prin e-mail la adresa scoalagagesti@yahoo.com este: 25.11.2022, ora 16:00.
- În cazul în care sunt primite oferte cu prețuri identice, Autoritatea Contractantă va solicita o negociere a prețului oferit.
- Informații suplimentare se pot obține de la Școala Gimnazială Găgești , str.Principală Nr.49, telefon:0237678106, fax:0237678106, în atenția doamnei/serviciului- secretariat, secretar Tudorachi Melania.