Invitatie de participare – ”Achizitie servicii de consultanta pentru proiectul PNRAS Gagesti”

  1. Scoala Gimnaziala Gagesti, ce funcționează în temeiul Legii 1/2011 cu completările și modificările ulterioare,vă invită să participați la procedura de achiziție cu titlu: ”Achizitie servicii de consultanta pentru proiectul PNRAS Gagesti”.
  2. Descrierea obiectului achiziției și a cantităților necesare – servicii de consultanta privind implementarea investițiilor specifice Schemei de Granturi din cadrul Programului Național pentru Reducerea Abandonului Școlar, finanțate prin Componenta C15 – Educație a Planului Național de Redresare și Reziliență în România pentru Școala Gimnazială Găești, proiect cod F-PNRAS – 1 – 20220 0342
  3. Modalitatea aplicată pentru atribuirea achiziției publice: achiziție directă.
  4. Sursa de finanțare a achiziției ce urmează să fie atribuită: fonduri proprii Scoala Gimnaziala Gagesti 2022.
  5. Ofertanții interesați de procedura de achiziție vor transmite oferta la adresa de e-mail scoalagagesti@yahoo.com.
  6. Limba de redactare a ofertei: română.
  7. Perioada de valabilitate a ofertelor: minim 30 zile față de data limită de depunere a ofertelor.
  8. Prețul va fi exprimat ferm, în lei, fiind evidențiată forma fără TVA.
  9. Nu se acceptă actualizarea prețului contractului și nu se acceptă oferte alternative.
  10. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului: pretul cel mai scazut.
  11. Data limită pentru transmiterea acesteia prin e-mail la adresa scoalagagesti@yahoo.com este: 25.11.2022, ora 16:00.
  12. În cazul în care sunt primite oferte cu prețuri identice, Autoritatea Contractantă va solicita o negociere a prețului oferit.
  13. Informații suplimentare se pot obține de la Școala Gimnazială Găgești , str.Principală Nr.49, telefon:0237678106, fax:0237678106, în atenția doamnei/serviciului- secretariat, secretar Tudorachi Melania.

Scroll to Top